خدمات پشتیبانی وردپرس

مدیران وبسایت‌های وردپرسی به اهمیت پشتیبانی سایت وردپرس و بهره بردن از خدمات حرفه‌ای و بروز کاملا واقف هستند و خواستار بهترین بازدهی، بروزرسانی‌های ظاهری و سیستمی سایت مثل سرعت سایت هستند.

⭐️ المنتورکیتس با بیش از 8 سال سابقه

_ چرا المنتورکیتس را برای پشتیبانی سایت وردپرسی خود انتخاب کنیم؟

پشتیبانی از سایت وردپرسی مساله ای زمان بر و نیاز به تخصص و تجربه فراوانی دارد. ممکن است شما پس از راه اندازی سایت و صرف هزینه های زیاد به دلیل عدم دانش کافی یا عدم داشتن وقت کافی، نتوانید مشکلات احتمالی و بروزرسانی های افزونه ها را انجام دهید که منجر به مشکلات فراوان و یا گاهی از دست رفتن سایت خواهد شد و در این صورت خسارت جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد می شود.

با توجه به بالا بودن هزینه های استخدام نیروی انسانی متخصص، بهترین راه حل واگذاری پشتیبانی فنی وب سایت به یک تیم متخصص و حرفه ای است. در صورتی که تمایل داشته باشید، تیم متخصص المنتورکیتس با تسلط کامل بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس و تمامی صفحه سازهای معتبر و معروف آماده ارائه خدمات پشتیبانی سایت وردپرس است.

افزایش سرعت سایت

افزایش امنیت سایت

بک‌آپ گیری منظم

رفع مشکلات و خطاهای وردپرس

_ وظایف پشتیبان وردپرس یا پشتیبان سایت چیست؟

پشتیبانی وردپرس

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، پشتیبانی وردپرس صرفا شامل نصب چند افزونه در پنل وردپرس یا بروزرسانی کردن وردپرس، افزونه‌ها و قالب‌ها نیست. اکثر افراد وظایف مدیر سایت را با پشتیبان سایت اشتباه می گیرند. پشتیبان وردپرس شخص یا تیمی است که از نظر دانش فنی در سطح بالایی قرار دارد تا بتواند به راحتی مشکلات سایت وردپرسی شما را برطرف کند و در مواقع مورد نیاز امکانات درخواستی شما را از طریق برنامه نویسی به وب سایت اضافه نماید.

خدمات پشتیبانی سایت وردپرس شامل مواردی مانند:

– انتخاب و نصب بهترین افزونه ها و پوسته های وردپرس به همراه بروزرسانی دائمی

– افزایش سرعت سایت

– افزایش امنیت وردپرس

– مشاوره در زمینه انتخاب هاست مناسب

– رفع مشکلات و خطاهای رایج وردپرس و …

پلن‌های پشتیبانی

پلن پشتیبانی پایه

۱.2 میلیون تومان / ماهانه

موارد پشتیبانی در پلن پایه :

پلن پشتیبانی حرفه‌ای

۱.8 میلیون تومان / ماهانه

موارد پشتیبانی در پلن حرفه‌ای :

پیشنهاد ویژه

پلن پشتیبانی ویژه

2.3 میلیون تومان / ماهانه

موارد پشتیبانی در پلن ویژه :

ثبت مشاوره و سفارش پشتیبانی سایت

برای ثبت درخواست پشتیبانی، بررسی سایت شما و دریافت مشاوره از متخصصین پشتیبانی المنتور کیتس فرم زیر پر کنید.

با شما تماس خواهیم گرفت …!

سوالات متداول

خدمات پشتیبانی وردپرس شامل تهیه‌ بک‌آپ‌های منظم از دیتابیس، به‌روزرسانی امنیتی هسته وردپرس و افزونه‌های آن، چک کردن عملکرد درست سایت وردپرسی، مشاوره میزبانی هاستینگ و … می‌باشد.

بله. وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی از ووکامرس استفاده می‌کند و توسط تیم متخصصین وردپرس المنتورکیتس کامل پشتیبانی می‌شود و هر مشکلی که در ووکامرس داشته باشید، توسط تیم پشتیبانی ووکامرس برطرف خواهیم کرد. تیم پشتیبانی فنی المنتورکیتس همچنین سایت شما را به لحاظ دیجیتال مارکتینگ بررسی کرده و راهکارهایی جهت افزایش و اعتماد مشتری به شما ارائه خواهند داد.

برای افزایش اطمینان و دسترسی سریعتر، بکاپ در سروری در داخل ایران ذخیره خواهد شد و با لینک مستقیم برای شما قابل دانلود خواهد بود.

افزایش سرعت لود سایت وردپرسی یکی از خدماتی‌ست که براساس پلن انتخابی شما انجام می‌شود.

مشاوره و گفتگو با تیم المنتورکیتس